2014. december 11., csütörtök

Asztali dísz - sk.

Az ötlet innen jött:

http://krokotak.com/2013/11/winter-wreath-a-story-to-be-continued/

Elkészültek a házikók, a fenyőfák.
Nem vagyok ügyes hajtogatásban, de ezek a fenyők elég könnyen sikerültek, a háztetőkről nem is beszélve :)

Sajnos, nincs annyi időm, amennyi teendőm, így néhány sikertelen próbálkozás után lemondtam a nagy kerek micsoda elkészítéséről, amin a házak és fenyőfák vannak az eredeti dísznél.

Végül csak egy körlapot vontam be sötétkék krepp-papírral, arra ragasztottam a házikókat és a fenyőfákat, s lett egy kis igazán könnyen elkészíthető asztali díszem:


Még lefújtam fehér műhóval, hogy téliesebb legyen:





Azért jövőre csak megpróbálom azt a nagy kerek micsodát :)

2 megjegyzés:

  1. Nekem így még jobban tetszik, mint körben. Olyan, mint egy kis terepasztal :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Katici! :)
    Igen, mint egy havas kis falu :) apró kis falu :)

    VálaszTörlés